Sabtu, 17 Mei 2014

"SAYA MENDOKONG AMALAN POLITIK BARU YANG MERUNTUHKAN BENTENG PERKAUMAN, MENGHARGAI PERSAMAAN DAN MERAIKAN PERBEZAAN." - DYANA SOFYA




"Sokong dan semangat seluruh warga Malaysia yang mendukung prinsip demokrasi, amanah, akauntabiliti, ketelusan dan integriti akan sentiasa menjadi pendorong kepada saya untuk menghadapi segala cabaran dengan berani...

"Malaysia memerlukan politik baru, dan perlu meninggalkan politik perkauman. Saya memilih untuk ikut serta sebuah usaha ke arah Malaysia yang lebih baik melalui falsafah demokrasi sosial serta terus berusaha demi mencapai impian Malaysia...

"Sebagai seorang Melayu beragama Islam, saya pastinya menjulang tinggi dua hal ini. Tambahan pula, kedua-duanya mempunyai kedudukan istimewa seperti yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan, yang dipertahankan oleh DAP...

"Sebagai seorang anak jati negeri Perak, saya berikrar untuk menumpahkan segala yang termampu untuk masyarakat Teluk Intan sekiranya diberi peluang...

"Sebagai calon generasi muda, saya sentiasa mendokong amalan politik baru yang meruntuhkan benteng perkauman, menghargai persamaan dan meraikan perbezaan."

- Sebahagian daripada kenyataan media calon PRK Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top